Kæledyrspakkerne

Midtpoint har udviklet denne direct sampling platform målrettet mod de mange danskere, som hvert år bliver ejer af en lille hundehvalp.

Konceptet går i alt sin enkelthed ud på, at markedsføre relevante produkter og ydelser i en GRATIS ”startpakke” overfor nye hunde- og katteejere, når de har mest brug for det, og dermed er mest åbne overfor nye input – nemlig, når de står på overfor at få deres lille ny familiemedlem med hjem.

Direct Sampling foregår ved, at kunden på eget initiativ bestiller en gratis startpakke, indeholdende vareprøver, information og tilbud, der er relevante for en ny og uerfaren hundeejer. Pakken bestilles på vores online platform og afhentes efterfølgende hos en af vores detailpartners butikker. I hjemmets trygge rammer kan forbrugeren nu teste og vurdere de produkter der er modtaget.

Som en inkorporeret del af konceptet, indsamler Midtpoint online permissions fra pakkens modtagere, således at der kan følges op og videreudvikles på det spirende loyalitetsforhold som pakken initierer.

Konceptet er altså ikke blot en rekrutteringsplatform, men også en platform for kontinuerlig CRM.